top of page

Hey! Welkom op mijn blog Happy Friyay. Op dit kleine stukje internet heb ik zo'n 5200 volgers. Je kunt hier elke vrijdag (friyay!) een nieuw artikel verwachten. Heb je
vragen of opmerkingen? Je kunt altijd hier contact met me opnemen.

Stay connected

  • Black Pinterest Icon
  • Black Instagram Icon

⋆ C H R I S T M A S | D I Y 1 ⋆

Hey! Kerstmis is een tijd om je beste decoratie skills te laten zien, of je nou dol bent op styling of niet. Je zult er dus wat tijd aan moeten besteden, tenzij iemand anders het graag voor je doet. Een prachtig aangeklede tafel hoeft niet altijd duur te zijn. Het is mogelijk om stijlvol te zijn zonder dat het een fortuin kost! In feite heb ik liever budgetvriendelijke oplossingen. Dus welkom bij deze allereerste episode van de christmas diy's die dit jaar zullen komen en ik hoop dat jullie het leuk zullen vinden! Tafeldecoratie, servettenring etc.

Om deze simpele 'opstelling' te maken, zul je een houten ring nodig hebben, een (nep) gouden ring, plus een aantal kleine spar takjes. Je draait eenvoudig een stukje touw of ijzerdraad om de ringen heen en je legt deze neer op een servet of op een andere plek waar het hoort te liggen. Als je je afvraagt waar je dit soort gouden ringen kunt vinden, dan is hier het geheim: gewoon van de gordijnen!

Binnenkort zul je meer projecten voor Kerstmis zien!



bottom of page