top of page

Hey! Welkom op mijn blog Happy Friyay. Op dit kleine stukje internet heb ik zo'n 5200 volgers. Je kunt hier elke vrijdag (friyay!) een nieuw artikel verwachten. Heb je
vragen of opmerkingen? Je kunt altijd hier contact met me opnemen.

Stay connected

  • Black Pinterest Icon
  • Black Instagram Icon

+ Welkom op mijn blog! +

Hey! Welkom op mijn blog, happyfriyay. Op mijn blog schrijf ik over van alles wat mij bezig houdt en wat ik belangrijk en leuk vind in mijn leven. Je kunt bijna iedere vrijdag een blogpost verwachten, vandaar de naam happyfriyay. Ik doe mijn best om dit ook na te streven maar je kunt natuurlijk begrijpen dat ik ook wel eens een keer geen zin, geen tijd of geen inspiratie heb om te schrijven. Soms heb ik ineens een bom van inspiratie. Je kunt dan ook een extra artikel in de week verwachten. En natuurlijk gewoon omdat ik het leuk vind om te schrijven.


Even wat meer over mij, dat is waarschijnlijk ook de reden dat je deze pagina bezoekt. Niet waar? Schrijven is altijd al een grote hobby van mij geweest. Naast dat ik graag bezig ben met mijn blog, heb ik ook nog andere hobby’s en bezigheden. Ik houd ervan om te fotograferen, tekenen en lezen. Verder ben ik geïnteresseerd in interieur, (gezond) eten en lifestyle.


Mocht je nu nog vragen aan mij of over mijn blog hebben, laat even een reactie achter. Veel leesplezier!

bottom of page