top of page

Hey! Welkom op mijn blog Happy Friyay. Op dit kleine stukje internet heb ik zo'n 5200 volgers. Je kunt hier elke vrijdag (friyay!) een nieuw artikel verwachten. Heb je
vragen of opmerkingen? Je kunt altijd hier contact met me opnemen.

Stay connected

  • Black Pinterest Icon
  • Black Instagram Icon

+ Hema notitieboekjes +

Hey! Een van de dingen waar ik nooit genoeg van kan krijgen zijn schriften/notitieboekjes. Ik gebruik ze tijdens het uitwerken van ideeën, het maken van to-do-lijstjes en voor school. Ik heb er altijd wel eentje binnenhandbereik liggen, gewoon omdat ze handig zijn en er ook nog eens vrolijk uit zien.


Een tijdje geleden was ik in de Hema om nog de laatste dingen voor school te halen. De indeling was voor een deel veranderd en toen opeens zag ik stapels vol met leuke schriften liggen. Ik was natuurlijk razend enthousiast en wilde meteen alles hebben. Ze waren allemaal zo leuk en welke moest ik kiezen? Ik had besloten om me ‘in te houden’ en kocht twee boekjes die ik dan zou gebruiken voor school.



Toen ik thuis kwam had ik spijt dat ik niet meer schriften gekocht had. Ik had al zoveel schriften, dus wat moest ik doen? Vaak ben ik bang dat ik dan nooit meer zulke leuke notitieboekjes vind, terwijl ze volgend jaar vast en zeker ook weer een hele leuke collectie zullen hebben! Ik kon het niet laten en een week later ben ik dus weer naar de winkel gegaan en heb ik nog een aantal boekjes gekocht.




De boekjes hebben een matte, karton-achtige kaft en zijn versierd met teksten, goude letters, stippen, veertjes, konijntjes en andere leuke printjes. Erg leuk om cadeau te doen!


De notitieboekjes zijn verkrijgbaar vanaf €1,50.

bottom of page