top of page

Hey! Welkom op mijn blog Happy Friyay. Op dit kleine stukje internet heb ik zo'n 5200 volgers. Je kunt hier elke vrijdag (friyay!) een nieuw artikel verwachten. Heb je
vragen of opmerkingen? Je kunt altijd hier contact met me opnemen.

Stay connected

  • Black Pinterest Icon
  • Black Instagram Icon

+ Nominatie: Liebster Award! +


Hey! Heb jij weleens van de Liebster Award gehoord? Ik om eerlijk te zijn tot voor kort niet. Maar wat houdt dat nou precies in?

De Liebster Award is eigenlijk een award voor en door bloggers. Wanneer je een Liebster Award krijgt, is het de bedoeling dat je een aantal vragen beantwoordt (opgegeven door de uitreiker) en dat je zelf de award doorgeeft aan een blog die jij graag leest en voor hem of haar opnieuw weer nieuwe vragen verzint. Het is dus een leuke manier om andere blogs te leren kennen. Ik ben dus genomineerd voor de Liebster Award, door Maya Willemse!

De regels van deze award: 1 + Bedank de blogger die jou heeft genomineerd. 2 + Beantwoord de vragen van die blogger. 3 + Nomineer ongeveer 5 andere bloggers voor de Liebster Award. 4 + Bedenk ongeveer 10 vragen voor de genomineerden. 5 + Breng de genomineerden op de hoogte van hun nominatie.

Met wie zou je graag een kopje thee willen drinken, en waarom? Lastig! Ik denk dat ik graag een kopje thee zou willen drinken met Usain Bolt. Het lijkt me zo gaaf om hem een keer te ontmoeten en om met hem te praten over het dagelijks leven. Na een kopje thee lijkt het me erg leuk om een rondje te rennen op de atletiekbaan.

En wat zou je bij dat kopje thee serveren? Ik ben niet zo goed in taarten versieren, dus ik denk dat ik gewoon mijn eigen huisgemaakte appeltaart zou maken. Die vindt hij vast lekker (ook als hij geen appeltaart lust).

Heb je een quilty pleasure? Ik heb er vast wel één, maar ik zou het nu niet zo goed weten.

Als je één dagje Maxima zou mogen zijn, wat zou je dan doen? Het lijkt me leuk om een High Tea te houden en gezellig een beetje kletsen. Wellicht kunnen we daarna samen gaan winkelen!

Als je in je leven nog maar één recept zou mogen maken, wat zou je dan kiezen? Dat is ook al zo’n lastige vraag! Ik denk dat ik dan voor een chocoladetaart zou gaan met oreo’s erop. Lekker een misselijk maker, haha.

Welk vak op school zou je wel de hele dag willen volgen (als je op school zit, en anders wat het vroeger was)? Ik zou dan gaan voor beeldende vorming. Ik vind het erg leuk om creatief bezig te zijn. Duits vind ik ook wel leuk om te leren, maar ik zou het niet de hele dag willen volgen.

Waar kunnen ze je wakker voor maken? Starbucks, watermeloen, frambozen, donuts, pizza, patat en pannenkoeken. Het maakt me niet uit op welk moment van de dag.

Luister je naar muziek terwijl je aan het bloggen bent? En zo ja, vertel ons welke muziek! Ja, toevallig nu! Ik luister mijn muziek altijd op Spotify. Het nummer wat ik nu op heb staan heet: Beautiful Now (Zedd, John Bellion). Verder vind ik Arcadia (Hardwell), Celebrate (Pitbull), Fun (Pitbull, Chris Brown), Jammu (KSHMR) en Right Now (Rihanna, David Guetta) wel leuk maar het verandert elke week weer opnieuw.

Heb je tips en tops voor mijn blog? Ik vind jouw manier van schrijven heel bijzonder. Ik hoop dat je nog heel erg lang blijft bloggen! Een tip kan zijn om de layout een beetje te veranderen. Ik vind het altijd zo stom om zoiets te zeggen, omdat iedereen het op zijn eigen manier doet en zijn eigen smaak heeft. Niks verkeerds mee bedoeld hoor!


De blogs die ik nomineer: yayitstoday budgetista writingmonique glowofbeauty ilseblog

Dit zijn de vragen voor de genomineerden: 1 + Als je iemand voor één dag zou kunnen zijn, wie zou dat dan zijn? 2 + Wat zijn jouw toekomstplannen op het gebied van carrière? 3 + Hoe beschrijf jij jezelf in 1 woord? 4 + Wat zijn jouw favoriete blogs? 5 + Wat is je favoriete drankje bij Starbucks? 6 + Wat doe je het liefst in je vrije tijd? 7 + Wat vind je een leuke winkelstad? 8 + Naar welk land of welke stad wil je een keer in je leven naartoe gaan? 9 + Heb je liever koffie, thee of geen van beide? 10 + Heb je tips en tops voor mijn blog?


Dit waren de vragen voor de genomineerden, hopelijk vinden jullie het leuk!


bottom of page