top of page

Hey! Welkom op mijn blog Happy Friyay. Op dit kleine stukje internet heb ik zo'n 5200 volgers. Je kunt hier elke vrijdag (friyay!) een nieuw artikel verwachten. Heb je
vragen of opmerkingen? Je kunt altijd hier contact met me opnemen.

Stay connected

  • Black Pinterest Icon
  • Black Instagram Icon

+ Home: Nieuwe cactus +


Hey! Afgelopen maand liep ik door de Jumbo en toen zag ik bij de ingang waar de bloemen staan, deze superleuke cactus! Hij is best groot en hij zat in een heel leuk wit potje met zwarte stippen. Er was er nog één van dus ik besloot hem gelijk te kopen. Hij was €3,- en dat vind ik best een redelijke prijs voor zo’n grote cactus inclusief het potje die normaal gesproken ook wel wat zal kosten. Wat vinden jullie van de tropische trend zoals cactussen, palmbomen, flamingo’s, ananassen etc? Keep you posted!


bottom of page