top of page

Hey! Welkom op mijn blog Happy Friyay. Op dit kleine stukje internet heb ik zo'n 5200 volgers. Je kunt hier elke vrijdag (friyay!) een nieuw artikel verwachten. Heb je
vragen of opmerkingen? Je kunt altijd hier contact met me opnemen.

Stay connected

  • Black Pinterest Icon
  • Black Instagram Icon

+ Steden waar ik heen wil (Deel 1) +

Hey! Ik vind het geweldig om nieuwe eettentjes en winkels te ontdekken. Dit kun je het best doen door gewoon te reizen. Dat kan zijn in het binnen- of buitenland. Vandaag een bijpasselijk artikel, namelijk over steden waar ik graag (nog) heen wil. Deze keer beginnen we in Nederland.

Utrecht: Utrecht is een hele bijzondere stad in Midden Nederland met mooie kleine straatjes waar je doorheen kunt lopen en oude grachten waar je langs kunt slenteren. Daarnaast is Utrecht ook hele leuke stad om te winkelen. Dit heeft vooral te maken met het ruime aanbod aan winkels. Zo vind je in Utrecht een heleboel exclusieve winkels, boetieks, maar ook gewoon een Bijenkorf. Daarnaast staat in Utrecht de Domtoren, de hoogste toren van Nederland. De Domtoren kun je beklimmen en dat is zeker de moeite waard om eens te doen!


Amsterdam: In Amsterdam is zoveel te doen dat je aan één dag eigenlijk niet genoeg hebt. Naast de vele bezienswaardigheden zoals het Anne Frankhuis en het Rijksmuseum, kan je er ook heel goed winkelen! Naast de bekende Kalverstraat kan je ook heerlijk winkelen op de Haarlemmerdijk en in Leidsestraat.


Groningen: Groningen is een leuke stad voor een dagje uit óf een weekendje weg. Naast het feit dat je in Groningen leuk kunt winkelen en gezellig op een terrasje kunt zitten, is het een echte studentenstad. Groningen heeft een levendig centrum met leuke winkels, gezellige kroegjes, goede restaurants en leuke eettentjes. Het fijne aan Groningen is, is dat het een compact winkelcentrum heeft. Een groot voordeel is dat alles op loopafstand van elkaar gelegen is.



bottom of page