top of page

Hey! Welkom op mijn blog Happy Friyay. Op dit kleine stukje internet heb ik zo'n 5200 volgers. Je kunt hier elke vrijdag (friyay!) een nieuw artikel verwachten. Heb je
vragen of opmerkingen? Je kunt altijd hier contact met me opnemen.

Stay connected

  • Black Pinterest Icon
  • Black Instagram Icon

+ Love: My washi tapes +

Hey! Vrijwel iedereen in mijn omgeving weet dat ik dol ben op washi tape. Het leek me leuk om een aantal favorieten van mij te laten zien. Vind je het niet leuk om te lezen? Pech! Voor degenen die wel geïnteresseerd zijn, lees dan vooral verder. Bij mijn favorieten zul je vooral zien dat ik gek ben op wit, zwart, zilver en goud. Tijdens het invoegen van de afbeeldingen kwam ik erachter dat niet alle foto’s even goed belicht zijn. Wellicht een aandachtspuntje om daar de volgende keer wat beter op te letten.

Favorieten goud: Tape nummer 1 (van links naar rechts) komt van de Hema. Het heeft een witte ‘achtergrond’ met gouden sterretjes. Deze hoorde eigenlijk bij de kerstcollectie, maar daar merk je helemaal niks van. Deze zat samen in een pakketje met nummer 2, 3 en 5. Tape nummer 4 komt ook van de Hema, maar die zat in een ander pakketje met dunne rolletjes voor €1. Tape nummer 6 heb ik gekocht bij de Xenos. Het is een hele dikke en brede rol voor maar €1,30.

Favorieten zilver: Op de linker afbeelding hierbeneden lijken alle drie de tapes hetzelfde. Toch zijn ze allemaal verschillend. Zo is tape nummer 1 grijs met witte stipjes, tape nummer 2 is zilver met witte stipjes en tape nummer 3 is zilver met witte sterretjes. Ik vind ze allemaal leuk! Tape nummer 4 heeft een witte achtergrond met zilvere strikjes. Bij tape 5 zie je wél duidelijk dat hij bij de kerstcollectie hoort. Daarop staat ‘Merry Christmas’. Tot slot tape nummer 6 (één fan mijn favorieten). Deze heb ik gekocht bij Winkeltje van Anne! Zoals je ziet staan er zwarte driehoekjes op. Deze kostte €2,75 maar ik kon hem echt niet laten liggen.

Favorieten zwart: Tape nummer 1 heb ik ook van Winkeltje van Anne gekocht. Ik ben er echt verliefd op. Zó leuk met die witte plusjes op zo’n zwarte achtergrond! Tape nummer 2 en 3 heb ik gekocht bij de Xenos. Deze zaten samen in een pakketje van €2. Vooral de vlaggetjes vind ik leuk om voor op een verjaardag cadeautjes mee te versieren. Tape nummer 4 heb ik ook gekocht bij Winkeltje van Anne, omdat ik nergens ‘basic’ tape kon vinden. De laatste drie tapes heb ik ooit een keer bij de Hema gekocht. Tegenwoordig gebruik ik ze wat minder, maar ik blijf ze leuk vinden!

Dit waren mijn favoriete tapes. Hopelijk vonden jullie het een beetje leuk om te lezen. Wat vinden jullie van washi tape? See you next time!


bottom of page