top of page

Hey! Welkom op mijn blog Happy Friyay. Op dit kleine stukje internet heb ik zo'n 5200 volgers. Je kunt hier elke vrijdag (friyay!) een nieuw artikel verwachten. Heb je
vragen of opmerkingen? Je kunt altijd hier contact met me opnemen.

Stay connected

  • Black Pinterest Icon
  • Black Instagram Icon

+ Review: W7 in the Buff +

Hey! Wellicht is dit voor vele van jullie al een bekend exemplaar. Namelijk het W7 ‘In The Buff’ Natural Nudes Eyeshadow Palette. Inmiddels staan er al meer dan honderden (misschien wel duizenden) reviews online op verschillende websites. Toch review ik hem vandaag, omdat ik het belangrijk vind om mijn mening met jullie te delen. Smaken verschillen toch?

Er zijn verschillende oogschaduw palettes verkrijgbaar van W7. Deze vind ik persoonlijk het mooist. W7 staat ook wel bekend om zijn goede namaken/dupes van verschillende luxe merken. W7 ‘In The Buff’ is een dupe van het Urban Decay Naked 2 palette. De namaak heeft even veel kleuren als Naked 2, maar kost een stuk minder.

Ik ben benieuwd naar de kwaliteit! Ziet er best goed uit toch? Naturelle tinten in een stoer blik, met een kwastje erbij. Ik ben gek op naturelle tinten! Aan de ene kant van het kwastje zit een sponsapplicator en aan de andere kant zitten haartjes. De haartjes voelen lekker zacht aan. Een nadeel is wel dat het kwastje erg klein is. Je kunt hem bijvoorbeeld gebruiken voor het aanbrengen van kleine hoeveelheden oogschaduw.

De namen: Buff – Camel – Sand – Dust – Chocolate – Topaz Buff, Camel, Sand en Chocolate lijken me heel erg mooi.

De namen: Earth – Storm – Silk – Wave – Thunder – Onyx Earth, Silk en Wave zien er ook heel mooi uit.

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over de pigmentatie van het palet. Sommige tinten vind ik mooier of beter gepigmenteerd, anderen vallen me juist een beetje tegen. Zo die je dat de eerste en de derde kleur helemaal niet zijn te zien op de foto. In het echt valt dit gelukkig wel mee. Stiekem had in niet verwacht dat dit palet van zulke goede kwaliteit zou zijn. Als je op zoek bent naar een dupe van het Naked 2 palet óf als je gewoon een mooi oogschaduwpalet zoekt met te gekke warme aardetinten, dan is het W7 ‘In The Buff’ oogschaduw palet echt iets voor jou.


Vind jij W7 ‘In The Buff’ een goede dupe van het Urban Decay Naked 2 palet?

bottom of page