top of page

Hey! Welkom op mijn blog Happy Friyay. Op dit kleine stukje internet heb ik zo'n 5200 volgers. Je kunt hier elke vrijdag (friyay!) een nieuw artikel verwachten. Heb je
vragen of opmerkingen? Je kunt altijd hier contact met me opnemen.

Stay connected

  • Black Pinterest Icon
  • Black Instagram Icon

+ Do: Oreo Milkshake +

Hey! De afgelopen tijd heb ik mijn ‘smoothiemaker’ een beetje verwaarloosd, dus het leek me leuk om hem weer te gaan gebruiken voor een oreo milkshake. Het is super simpel om te maken en erg lekker.

De ingrediënten: 1 + 4 bolletjes slagroomijs 2 + 5 oreo koekjes en 1 als garnituur 3 + 200 ml melk 4 + slagroom 5 + papieren rietjes

De voorbereidingen: Verkruimel de stukjes oreo tot het bijna poeder is. Doe de 4 bolletjes slagroomijs in de beker en voeg 200 ml melk toe om het te verdunnen. Zelf gebruik ik een staafmixer om alles te mengen, maar het kan ook prima met een blender of een keukenmachine. Schenk alles in een glas, doe er slagroom bij en steek er een papieren rietje in ter versiering. Eet smakelijk!

bottom of page