top of page

Hey! Welkom op mijn blog Happy Friyay. Op dit kleine stukje internet heb ik zo'n 5200 volgers. Je kunt hier elke vrijdag (friyay!) een nieuw artikel verwachten. Heb je
vragen of opmerkingen? Je kunt altijd hier contact met me opnemen.

Stay connected

  • Black Pinterest Icon
  • Black Instagram Icon

+ Personal: Stel je vraag (Deel 1) +


Hey! Heb je een goede vraag voor mij over iets wat je graag wilt weten? Stel deze dan in de reacties of laat hem achter op Social Media. Deze rubriek is hetzelfde als een Questions & Answer, maar dan onder de naam van 'Stel je vraag'. De vragen hieronder ga ik in deze eerste serie beantwoorden.

 

Welk seizoen vind je het leukst en waarom? Geef mij maar de zomer! Lekker de hele dag buiten zitten in het zonnetje, korte mouwen, korte broek, zelfgemaakte ijsthee, een stapel tijdschriften of een goed boek, een beetje bruin worden door de zon, lekker afspreken met vrienden en genieten van het mooie weer. Ik kan gelukkig goed tegen hitte en ik verbrand niet zo snel. Ook qua karaktereigenschap past de zomer het beste bij mij, omdat ik altijd het zonnetje in huis ben. Waarom ben je met je Instagram account begonnen? Ten eerste wilde ik graag meedoen aan winacties, maar daar zit vaak een Instagram accountnaam aan verbonden. Het was dus onmogelijk om mee te doen aan een winactie als je geen Instagram had. Toen besloot ik om een account aan te maken, haha. Ten tweede was mijn account eigenlijk niet bedoeld voor eigen foto's, want daar had ik tenslotte mijn blog voor. Het was meer de bedoeling om een soort inspiratie account te maken met mooie plaatjes. Later, toen steeds meer mensen mij begonnen te 'ontdekken', ben ik begonnen met eigen foto's maken. Nu gebruik ik mijn Instagram om contact te hebben met andere bloggers en ik vind het ontzettend leuk dat dat kan in de tijd waarin ik leef. Mede dankzij Instagram heb ik andere bloggers leren kennen die ik anders waarschijnlijk nooit had ontdekt. Ik plaats nu ongeveer iedere dag een zelfgemaakte foto tenzij er staat vermeld dat de foto van iemand anders is. Ik vind het ook leuk om anderen hun foto's te bekijken en om daar op te reageren. Heb je goede tips voor als je een blog wilt beginnen? Sowieso als je erover twijfelt om een blog te beginnen, moet je het gewoon doen. Ik blog nu bijna een jaar (niet te geloven trouwens!) en als ik dit alles niet had gehad, weet ik niet wat ik anders zou moeten doen in mijn vrije tijd. Waarschijnlijk zou ik dan de hele dag spelletjes lopen te spelen op mijn laptop. Om te beginnen moet je een naam zien te verzinnen die meegaat met de tijd. Je moet dus niet na een paar maanden hebben dat je van naam gaat veranderen, want dat zorgt alleen maar voor misverstanden. Verder is het belangrijk dat als je écht voor het bloggen gaat, je ook vol moet blijven houden. Je moet dus niet hebben dat je na een tijd stopt. Daarnaast is het belangrijk dat je regelmatig iets plaatst op je blog. Al is het maar een keer in de twee weken op een standaard dag. Ik heb soms dat ik heel enthousiast ben en dat ik drie of vier keer in de week wat plaats, maar die week daarna plaats ik helemaal niks. Daar ga ikzelf nog weleens de mist in. Vooruit plannen is dus een handige tip! Wellicht dat ik ooit later nog een keer een uitgebreid artikel schrijf met mijn ervaring hoe het is om een blog te hebben en wat tips.


bottom of page