top of page

Hey! Welkom op mijn blog Happy Friyay. Op dit kleine stukje internet heb ik zo'n 5200 volgers. Je kunt hier elke vrijdag (friyay!) een nieuw artikel verwachten. Heb je
vragen of opmerkingen? Je kunt altijd hier contact met me opnemen.

Stay connected

  • Black Pinterest Icon
  • Black Instagram Icon

⋆ Woonvondst: Scandinavisch nachtkastje ⋆

Hey! Naast dat een nachtkastje de sfeer in de slaapkamer bepaalt, is het ook een handige verzamelplaats voor diverse spullen. Vanuit praktisch oogpunt is een kastje met genoeg opbergmogelijkheid ideaal. Wanneer het meer dient ter decoratie zijn er ook genoeg andere mogelijkheden. Vandaag geef ik je een leuke woonvondst van de Leen Bakker. Voor welk nachtkastje kies jij? Mijn voorkeur gaat uit naar het eerste nachtkastje. Wellicht ga ik die binnenkort bestellen en als bureaukastje gebruiken omdat ik een open bureau heb, dus weinig opbergruimte.

Nachtkastje Lagoa - €69.00 (hier)

Nachtkastje Almeida - €59.00 (hier)


bottom of page