top of page

Hey! Welkom op mijn blog Happy Friyay. Op dit kleine stukje internet heb ik zo'n 5200 volgers. Je kunt hier elke vrijdag (friyay!) een nieuw artikel verwachten. Heb je
vragen of opmerkingen? Je kunt altijd hier contact met me opnemen.

Stay connected

  • Black Pinterest Icon
  • Black Instagram Icon

⋆ Snail Mail met... (Deel 4) ⋆

Hey! Snail Mail, wat is dat nou precies? Het is niets minder dan gewoon ouderwetse post! De Engelse vertaling voor Snail Mail is slakkenpost, omdat post veel langzamer is dan bijvoorbeeld een e-Mail of Social Media. Alles wat met post verstuurd kan worden is Snail Mail. Denk maar aan brieven, ansichtkaarten of een leuke gevulde envelop. Snail Mail is er over de hele wereld. Je kunt eenmalig een brief aan iemand schrijven, maar soms gaat het om eindeloos berichten heen en weer sturen. Zo ontstonden vroeger vriendschappen en relaties door het schrijven! Er is één groot misverstand over Snail Mail. Men denkt namelijk dat je cadeautjes bij een brief moet sturen naar penvrienden, maar dit klopt niet. Het belangrijkste is de brief. Daarna is het natuurlijk wel leuk om iets extra's bij de brief te doen. Vandaag laat ik jullie de post zien die Katinka naar mij stuurde.

Ik was gelijk enthousiast toen ik van mijn moeder hoorde dat er post voor mij was. De post zag er vrolijk uit dus toen wist ik dat het wel de Snail Mail moest zijn en dat klopte.

Hierboven zie je het pakketje in zijn geheel. Persoonlijke gegevens zijn afgedekt.

Ik vind die linker postzegel heel erg schattig!

In het pakketje zat ook nog iets ingepakt en het voelde best zwaar aan. Ik besloot om het pakje als eerst open te maken.

In het pakje zaten twee hele leuke stempels, washi tape en leuke klemmetjes.

Hierboven zie je een klein stukje van de brief die Katinka naar mij stuurde.

In mijn brief die ik naar Katinka verstuurde, vertelde ik dat ik gek ben op stickers en daar heeft ze er een heleboel van in gedaan. Er zat ook nog een theezakje bij. Lekker!

In het vorige deel deed ik de Snail Mail Tag van Studio Babsie erin en nu heeft Katinka ook een aantal leuke vragen voor mij bedacht. De volgende keer ga ik die voor haar beantwoorden. De brief ziet er overigens ontzettend vrolijk uit!

Katinka houdt van sprookjes en ze heeft er ook een hele leuke mini-poster bij gevoegd. Dit lijkt me leuk om aan de muur de plakken of om in een fotolijstje te doen.

En dan nog iets waar ik heel erg blij van word! Drie leuke kaarten. Welke is jouw favoriet? Mijn voorkeur gaat uit naar de tweede kaart met planten, maar ik vind de derde ook erg leuk omdat hij zwart/wit is.

Sans oublier: er zaten ook nog een aantal leuke kaartjes en figuurtjes bij. Leuk voor op de post of om ergens op te plakken. Ik ben Katinka heel erg dankbaar voor de post die ik heb mogen ontvangen!



bottom of page