top of page

Hey! Welkom op mijn blog Happy Friyay. Op dit kleine stukje internet heb ik zo'n 5200 volgers. Je kunt hier elke vrijdag (friyay!) een nieuw artikel verwachten. Heb je
vragen of opmerkingen? Je kunt altijd hier contact met me opnemen.

Stay connected

  • Black Pinterest Icon
  • Black Instagram Icon

⋆ Challenge: mijn favoriete quotes ⋆



Hey! Het is weer eens tijd voor een challenge en ik doe mee. Hare Maristeit heeft de 30 day blog challenge (Nederlandse versie) bedacht en het leuke is dat er geen spelregels zijn! Je bent niet verplicht om dertig dagen achter elkaar een artikel te plaatsen en je hoeft ook niet over alle dertig onderwerpen wat te schrijven. Vandaag opdracht 2 van de 30 Day Blog Challenge: Mijn favoriete quotes. Een quote is letterlijk een aanhaling of een citaat, ofwel een weergave van wat iemand gezegd/geschreven heeft. De quotes die ik heb uitgekozen betekenen iets voor mij of vind ik goed bedacht.

 

1. Life begins at the end of your comfort zone - Neale Donald Walsh 2. Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten - Loesje 3. Geld als machtsmiddel, dat begint al als kinderen voor straf geen zakgeld krijgen - Loesje

4. Liefde is blind, daarom duurt het zo lang voor de ware mij vind - Loesje 5. Grootste angst: ontslagen worden, grootste droom: nooit meer hoeven werken - De vader van Loesje 6. All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them - Walt Disney 7. Aprendí a vivir (Ik heb geleerd om te leven) 8. If plan A doesn't work, the alphabet has 25 more letters. 9. Liefde gaat door de maag 10. Mentaliteit wint van kwaliteit


bottom of page