top of page

Hey! Welkom op mijn blog Happy Friyay. Op dit kleine stukje internet heb ik zo'n 5200 volgers. Je kunt hier elke vrijdag (friyay!) een nieuw artikel verwachten. Heb je
vragen of opmerkingen? Je kunt altijd hier contact met me opnemen.

Stay connected

  • Black Pinterest Icon
  • Black Instagram Icon

⋆ Do: rainbow highlighter pen ⋆

Hey! In het dagelijks leven gebruik ik veel markeerstiften om belangrijke aandachtspunten te highlighten. Zo zag ik vorige week deze leuke DIY over hoe je je eigen regenboog highlighter stift kunt maken. De volgende dag ben ik naar de Action gegaan om stiften te halen, want daar was ik toch naar op jacht voor het nieuwe schooljaar. Ik heb geprobeerd om deze stift na te maken zoals in de video. Ik wens je veel lees- en kijkplezier.

De stiften kosten €0,89. Ik vind ze er vrolijk uitzien!

Om de rainbow stift te maken heb je in principe maar drie kleuren nodig: roze, geel en blauw. Begin met de roze kleur op de gele stift te duwen. Als de stiften van goede kwaliteit zijn zie je vanzelf een overloop ontstaan van roze - oranje - geel. Doe dit ook met de blauwe kleur en je krijgt een overloop van blauw - groen - geel.

Ik moet bekennen dat de DIY bij mij niet erg goed is gelukt. De stiften van de Action zien er uitgedroogd uit, waardoor de gele stift moeilijk de andere inkt absorbeert. Echter vind ik het er wel leuk uitzien.


bottom of page