top of page

Hey! Welkom op mijn blog Happy Friyay. Op dit kleine stukje internet heb ik zo'n 5200 volgers. Je kunt hier elke vrijdag (friyay!) een nieuw artikel verwachten. Heb je
vragen of opmerkingen? Je kunt altijd hier contact met me opnemen.

Stay connected

  • Black Pinterest Icon
  • Black Instagram Icon

⋆ H A L L O W E E N | 2 ⋆

Hey! Vandaag is het weer zover: Halloween! Halloween is een feestdag die traditioneel vooral in Ierland, Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten en Canada gevierd wordt. Inmiddels wordt het ook steeds populairder in Nederland en in andere Europese landen. Ondanks dat het dus niet een echte feestdag in Nederland is, worden er nog wel genoeg feestjes met een Halloween thema gegeven. Hieronder heb ik tien afbeeldingen uitgezocht die mij het echte Halloween gevoel geven.

Wat vind jij van Halloween?


bottom of page