top of page

Hey! Welkom op mijn blog Happy Friyay. Op dit kleine stukje internet heb ik zo'n 5200 volgers. Je kunt hier elke vrijdag (friyay!) een nieuw artikel verwachten. Heb je
vragen of opmerkingen? Je kunt altijd hier contact met me opnemen.

Stay connected

  • Black Pinterest Icon
  • Black Instagram Icon

⋆ C H R I S T M A S | D I Y 2 ⋆

Hey! Voelen jullie de kerst koorts al? Ik wel hoor, eindelijk kan ik zeggen zonder voor gek te worden verklaard dat Kerstmis bijna hier is! Heb jij ook last van slapeloze nachten, overspannenheid of superdruk gedrag? Maak je geen zorgen, want het zijn allemaal herkenbare symptomen die zich manifesteren rond Sinterklaas en Kerstmis. Dit jaar ben ik fan van wit en goud, maar ook natuurlijke elementen zoals hout of groene twijgen. Als je het met mijn stijl eens bent kun je binnen enkele minuten deze DIY namaken en zo bijvoorbeeld je raam of muur decoreren. Do it yourself slinger voor aan het raam.

Om deze simpele 'opstelling' te maken, zul je een houten bijtring nodig hebben, een (nep) gouden ring, plus een aantal kleine spar takjes. Je knoopt eenvoudig een stukje wol/touw om alle ringen en je voegt vervolgens onderaan wat kraaltjes toe aan de slinger. Als je je afvraagt waar je dit soort gouden ringen kunt vinden, dan is hier het geheim: gewoon van de gordijnen! Verder kun je het helemaal versieren naar eigen smaak. Ontzettend leuk om voor je raam te hangen of aan de muur.

Binnenkort zul je meer projecten voor Kerstmis zien!


bottom of page